Tilmelding
Tilmelding sker ved at medbringe en udfyldt og underskrevet tilmeldingsblanket samt kopi af dåbsattest den første gang.Tilmeldingsblanketten finder du her: Tilmelding og på Vrå skoles aula for 7. årgang.

Hvornår:
Vrå kirke: altid  4. lørdag efter påske

2024: 27. april

2025: 17. maj

Tidspunktet på dagen er fastlagt til kl. 9.00, kl. 11.00 (og kl. 13 hvis tre klasser) i Vrå om lørdagen.

Em kirke: altid 4. Søndag efter påske

Holdenes sammensætning
Vrå Skole sammensætter imidlertid de kommende 7. klasser på ny, inden konfirmationsundervisngen begynder. Så det kan være svært at satse på et bestemt tidspunkt til sit barns konfirmation før dét tidspunkt. Det problem er fælles for alle!

Konfirmation i Em?
Konfirmation vil foregå i Em kirke, hvis én eller flere af konfirmanderne eller deres familie har særlig tilknytning til kirken. Man bør som forældre dog altid være opmærksom på, om konfirmanden helst vil konfirmeres sammen med sit hold

Ikke døbt?
Er konfirmanden ved tilmeldingen til konfirmationsundervisning ikke døbt, finder vi - efter ca. et halv års konfirmandundervisning - i fællesskab en dato, hvor konfirmanden kan blive døbt.

Konfirmation og spørgsmål

Lørdag d. 27. april (Vrå)
Søndag d. 28. april (Em)

2025