Babysalmesang

Babysalmesang i Vrå kirke
Opstart 22. januar 2024

Mandage kl. 9.30

Babysalmesang i kirken er et tilbud for alle der har børn mellem ca. 2-12 mdr. Vi skal synge og lege og mærke kirkerummet. Musikken vil være en god blanding af salmer og børnesange med fokus på leg, fagter, dans og børnenes udvikling. Alle sanser skal i brug og vi skal holde vores egen lille fest.

Efter 30-45 minutters babysalmesang , er der tid til at snakke sammen over et rundstykke og en kop kaffe. Det er selvfølgelig frivilligt, om man har lyst til at deltage her. Det skal dog siges, at det er rigtig hyggeligt at samles bagefter om stort og småt, og hvor også de voksne kan dele erfaringer.

Deltagelse i babysalmesang er gratis, og ledes af Helle Windfeldt.
Alt i har brug for at medbringe, er behageligt tøj, varme sokker og barnets dyne.

Der er plads til max 12 babyer med mor/far på holdet. Der vil være mulighed for at starte senere end 22. januar, hvis der er plads.

Tilmelding skal ske til:

Helle Windfeldt